EXPEDIEM IMEDIAT! livrare în 3 zile    

Centru Clienți

Contacte

Serviciul e-mail pentru clienți

e-mail: info@bestcadouri.ro

Alege-ți comunicare prin e-mail, întrebările dvs. vor fi soluționate mai rapid. Vă rugăm sa folosiți telefonul doar în situații urgente. Nu preluăm comenzi telefonice,comanda dumneavoatră trebuie facută pe site-ul nostru.

Info-linia clienți

Info-linia: +40 728 572 622 – preferăm comunicare e-mail
Info-linia este la dispoziția dvs. în zilele lucrătoare între orele 10.00 – 14.00

Reclamații

Reclamațiile se aplică la produsele cu defecte de fabricație care sunt în garanție 24 de luni, cu excepția celor care au perioadă de garanție redusă – unele produse cosmetice, garanția este de 12 luni de la deschidere (apă tonică, cremă de ochi, demachiant.). Perioada de garanție începe de la primirea produselor. Garanția nu se aplică în cazul mărfurilor deteriorate prin manipulare sau depozitare necorespunzătoare, precum și mărfurilor de orice altă uzură.

Cum reclam?

În caz de reclamații, vă rugăm contactați rapid prin e-mail Serviciul nostru Clienți. Serviciul Clienți va asigura colectarea produselor deteriorate prin curier InTime – bineînțeles gratis. La produsele reclamate, vă rugăm să atașați documentul de însoțire a mărfii (factura), pe care o trimitem cu fiecare comandă și o scurtă descriere a reclamației. Dacă nu mai aveți factura, nu uitați să scrieți numărul comenzii, și datele personale (nume, adresa, email, telefon). Produsele reclamate, vă rugăm să le împachetați corespunzător, evitând deteriorarea la transport. Curierul va ridica pachetul de la dvs. în 2–3 zile lucrătoare, de la reclamație. Data exactă de ridicare vă va fi comunicată telefonic de către curier. Dorim să vă atenționăm, că nu e posibil, ca, curierul să vă aducă un nou produs . Colectarea și livrarea sunt servicii separate care nu se pot combina.

După primirea produselor la departamentul reclamații, veți fi informat pe e-mail despre procesarea reclamației.

Cum se procedează când primiți alt produs decît ați comandat?

Cu toate că facem tot posibilul să eliminăm orice eroare de a transporta produse greșite, pot fi cazuri rare, în care primiți alte produse decât ați comandat și este scris pe factură. Cum se procedează în acest caz? În primul rând, vă rugăm să ne contactați pe e-mail și vom găsi cea mai simplă soluție pentru satisfacția dvs.

Vă oferim varianta de schimbare a produselor:

Produsele se por returna curierului prin serviciul InTime, în același mod ca și în cazul reclamațiilor. Serviciul nostru Clienți, asigură returul în aceleași condiții și este gratuit. E de ajuns să pregătiți produsele, nedesfăcute și neutilizate, împreună cu actele (factura) coletului și predați-le curierului. Ridicarea se va realiza în 2–3 zile lucrătoare de la reclamație, și este gratuită, iar curierul vă va contacta telefonic în prealabil. Dorim să va atenționăm, că, acest curier nu poate aduce produsele corecte. Sunt două servicii diferite și nu se pot combina. Noile produse sunt trimise din depozitul central la adresa dvs.

Vă rugăm să rețineți, verificarea produselor se face imediat după primirea coletului, înainte de desfacere și utilizare. În caz contrar, schimbul va fi foarte complicat.

Cum se procedează, dacă produsele au fost livrate desfăcute?

Dacă curierul livrează produsele dezpachetate, rupte sau deteriorate mecanic, vă rugăm să nu îl acceptați și să contactați cât mai rapid posibil, Serviciul nostru Clienți, pentru a discuta despre următorii pași.

Rezilierea contractului.[#re­ziliere]

Atunci când comandați prin internet , aveți dreptul de a vă rezilia contractul de cumpărare în 30 de zile de la preluarea bunurilor. Dacă doriți să reziliați contractul și să returnați produsele, vă rugăm să contactați, în prealabil, Serviciul Clienți, pentru a discuta despre următorii pași.

În caz de reziliere, produsele returnate trebuie să fie intacte, fără semne de utilizare sau desfăcute. Dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite, ne rezervîm dreptul de a cere despăgubiri pentru valoarea produselor returnate, prin deducerea sumei încasate.

V-ați răzgândit să cumpărați? Trimitem curerul pentru ridicare – GRATIS!

Poate vi s-a întâmplat, sî comandați produse online, care nu v-au îndeplinit așteptările.

Sau asta? Ambalarea coletului, mers la poștă, stat la coadă și în final să plătiți o sumă de bani, nu mică, pentru colet.

De ce trebuie să cheltuiți timp și bani, doar pentru că v-ați răzgândit?

La bestcadouri.ro nu trebuie! Avem pentru dvs. o noutate – RETURNARE FĂRĂ PROBLEME.

Cum funcționează?

Dacă din anumite motive v-ați răzgândit, și vreți să returnați produsele:

  • sunați-ne sau scrieți-ne la centrul nostru clienți – suntem aici pentru dvs. la e-mail info@bestcadouri.ro
  • le spuneți simplu, că doriți să returnați produsele
  • pregătim pentru dvs. returnarea produsele la serviciul de curierat – curierul vă va suna în prealabil, va veni la adresa respectivă și va lua pachetul
  • returnarea coletului pentru dvs. este GRATIS

Se folosește aceeași procedură ca și în cazul reclamațiilor.

Care sunt avantajele RETURNĂRII GRATUITE??

  • fără cozi la poștă, fără probleme, fără să pierdeți timp și mai ales fără documente = Cumpărături perfecte și liniștite
  • curierul vine să ridice coletul acolo, unde doriți – acasă sau la servici
  • curierul va suna în prealabil și va veni la ora specificată
  • nu trebuie să completați nici o adresă pe colet – curierul știe exact unde să livreze coletul
  • curierul va livra coletul la noi, mai rapid decât poșta, datorită acestui fapt, ne putem ocupa mai rapid de de cererea dvs. și vă vom returna banii în cel mai scurt timp

V-ați răzgândit să cumpărați? Pur și simplu, lăsați grijile în seama noastră!

Condițiile de reziliere le găsiți AICI sau la regulamentul magazinului.

Condițiile de utilizare a serviciului revoluționar::

Când se poate utiliza acest serviciu:

  • numai dacă serviciul revoluționar este activ – vezi nota de mai jos
  • numai la coletele care sunt preluate în mod corespunzător
  • numai dacă produsele sunt ambalate și neutilizate de beneficiar
  • numai dacă clientul solicită acest lucru
  • numai dacă cererea sau restituirea banilor este justificată

Notă- În unele ocazii, acest serviciu nu este capabil să îndeplinească serviciile de curierat, datorită supraîncărcărilor, mai ales în timpul sărbătorilor. Serviciul de curierat gratuit, nu poate fi programat la o anumită oră sau zi, de obicei vine la 2–3 zile de la solicitare. Acest serviciu este pentru clienți GRATIS și nu poate fi GARANTAT.

Ca o alternativă, sau ca și în cazul ridicării personale din rețeaua Coletăria.ro, vi se va oferi un serviciu de reclamații. Produsele le puteți returna, de asemenea, la Coletăria.ro, care vă va livra produsele returnate, acest serviciu este de asemenea gratis și nu poate fi garantat.

Dacă, clientul nu poate alege una din variante, poate trimite singur pachetul, dar în prealabil, va trebui să contacteze centrul nostru clienți.

Site-ul nostru are nevoie de module cookie pentru a funcționa corect și sunteți de acord să continuați să le utilizați. Aflați mai multe despre configurarea aici.